Kiemelt módszereink

/Kiemelt módszereink
Kiemelt módszereink2020-03-28T19:22:47+01:00

KIEMELT MÓDSZEREINK

TRÉNING SZÍNÉSZEKKEL

Tapasztalatunk alapján a tréning résztvevők a szimulációs módszertanokat előnyben részesítik, mert az élő helyzetek élményével mélyebb megértést és tudást szereznek. Az A.C.T. (Active Competence Training) módszertan során az elméleti tudás gyakorlati aktiválása történik meg színészek közreműködésével.
A résztvevők a színészek segítségével modellezett élő helyzetek során gyakorolják a megszerzett ismereteket. Ez nagyobb önbizalmat ad a résztvevőknek, így azonnal képesek lesznek munkahelyi szituációkban alkalmazni a tréningen tanultakat, azok hosszútávon képesek beépülni a mindennapokba.

HOGYAN MŰKÖDIK?

Saját helyzetek

A résztvevők saját, mindennapi helyzeteiket, kihívásaikat hozzák a tréningre, melyeket színészek segítségével jelenítünk meg.

Nincs szerepjáték

A résztvevők önmagukat adják a modellezés során, nem kell senkit eljátszaniuk, így megismerjük ki hogyan viselkedik a való életben, ez lesz a fejlesztés kiindulópontja.

Biztonságos közeg

A résztvevők a tréningen tanult ezközök, módszerek alkalmazását gyakorolják a színészekkel.

ONLINE TRÉNINGEK

Egyre többször találkozunk azzal az igénnyel, hogy a hagyományos face-to-face tréningek mellett találjunk megoldásokat koncentrált, rugalmas, innovatív készségfejlesztésekre. Ezen igényre válaszolva fejlesztettük ki online tréning módszertanunkat, ahol a résztvevők egy classroom alkalmazáson keresztül csatlakoznak a tréninghez.

Mi történik egy online tréningen?

MIÉRT JÓ A SZERVEZETNEK AZ ONLINE TRÉNING?

Innovatív HR

Az újszerű, hatékonyságra törekvő tréning megoldások bevezetése az innovatív HR képét alakítja ki a szervezet tagjaiban, és növeli a szervezeten belül a HR presztizsét

Költséghatékony

Az online tréning nem igényel terembérletet, nem kötődik hozzá sem utazási sem catering költség, és eszközszükséglete sincs. Az online oktatótermet mi biztosítjuk. Emellett az online tréningek kevesebb szervezést igényelnek.

Eredményesebb bevonás

A fél napos fejlesztésbe a nehezen aktivizálható, introvertált, illetve jellemzően elfoglalt vagy vidéki munkatársakat is be tudja vonni a HR, ezáltal a szervezet fejlesztő folyamatai széleseb körnek várnak előrhetővé.

GAMIFIKÁLT E-LEARNING

Játékos oktatás

Az e-learning egy online platformon elérhető digitális készségfejlesztési módszertan. A megoldás lényege, hogy a felhasználók élvezetesen, egy interaktív és játékos tanulófelületen keresztül sajátítanak el különböző oktatási témákat.

Komoly szakmai tartalom

A játékosított módszertanhoz háttéranyagok, esettanulmányok, tesztek kapcsolódnak, melyek biztosítják a tananyag szakmai mélységét.

Egyedi e-learning fejlesztés

Ha a fentiek között nem találta meg azt a témát, amit gemifikált, online tananyagként szeretne eljuttatni munkatársaihoz, mi vállaljuk a téma kidolgozását és a tananyag fejlesztését!

Azonnal elérhető tananyagaink:

  • Időgazdálkodás

  • Motiváció

  • Teljesítménymenedzsment

  • Vezetés és szervezés

  • Projektmenedzsment

  • Munka- és tűzvédelem

  • IT biztonság

ALKALMAZÁSOK, AMIKET SZERETÜNK

Miért használunk digitális megoldásokat?

Szeretünk elöl járni a szakmában és a szakmai frissességhez hozzátartozik, az újszerű, digitális megoldások folyamatos keresése és alkalmazása.
Munkánk során egyre többször dolgozunk fiatal, Y, Z, generációs vezetők fejlesztésével, akik már kicsit másképp tanulnak, gyorsabb, frissebb, praktikus megoldásokat várnak a fejlesztések során.

Néhány online megoldás, amit alkalmazunk projektjeink során:

  • Indivizo – Videóinterjú alkalmazás

  • CX-Ray – Hálózatkutatási szoftver

  • Quantified Company – Elégedettség felmérés

  • Act 2 Manage – Vezetőfejlesztési mobile learning app

  • Facet, Psidium, ÁSZVEK – Személyiségtesztek

ASSESSMENT & DEVELOPMENT CENTER

A jelölt múltja vagy a kompetenciái fontosabbak?

Az Assessment illetve Development Center szervezett keretek között működő 0,5-1 napos program, amely az egyén kompetenciáinak feltérképezését szolgálja.
A viselkedés megfigyelésre irányuló feladatok, szimulációs gyakorlatok komplexebben mérik és megfigyelhetőbbé teszik a kompetenciákat, mintha csak teszteket vagy interjút alkalmaznánk.

Minél jobban illeszkedik a jelölt kompetenciája a pozíció által támasztott követelményekhez és a szervezeti kultúrához, annál nagyobb a valószínűsége a beválásnak, a jelölt jó teljesítményének.

Mitől eredményesebb az AC, mint az állásinterjú?

COACHING

Nem mondjuk meg a megoldást, segítünk megtalálni

Megközelítésünkben a coaching folyamat során a coach nem szolgál kész megoldásokkal, célja az érintett résztvevő fejlődési folyamatának támogatása, elsősorban kérdések és visszajelzések mentén.

Coaching folyamataink során többfajta szemléletet is alkalmazunk, a coach mindig az adott témára vagy problémára alkalmas legjobb módszert vagy azok kombinációját választja.

Mi a team coaching célja?

A team coaching célja a jelenlegi működést akadályozó konfliktusok feloldása, a jövőbeli csapatmunkát megalapozó együttműködési formák, formálisan is elfogadott és kimondott normáknak megfelelő csoportműködés kialakítása.